Naam:
jodytanzania.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Als je mijn blog leest, is de kans groot dat je me kent. Maar hoe goed ken je me? Voor het geval je het een en ander van mij nog niet weet, zal ik je kort wat meer over mezelf vertellen.

Ik ben Jody, geboren in februari 1992. In mijn jonge jaren ben ik opgegroeid in het westen van Nederland. Rond mijn negende ben ik met mijn moeder naar het oosten van het land verhuisd. Op mijn 13e ben ik in aanraking gekomen met het christelijk geloof. Toen begon mijn reis pas echt. In 2008 ben ik gedoopt. Een paar jaar later ben ik ook gedoopt in de Heilige Geest. Vanaf dat moment begon God Zijn doel voor mij te openbaren. Steeds kwam er weer een puzzelstukje bij.

Over mijn reis

Ik geloof dat God mij de droom en de talenten heeft gegeven om mensen in Tanzania te kunnen helpen en om daar meer van Gods liefde te laten zien en voelen. Ik zou geen punt achter de plannen kunnen zetten, want God blijft mij ook nu nog steeds nieuwe puzzelstukjes geven. Tot nu toe zijn de plannen om een tehuis op te zetten voor kinderen van 0 tot 2 jaar. Op het platteland van Tanzania overlijden veel moeders door Hiv of tijdens de bevalling. Vaak blijven er kleine kinderen achter, waar de familie niet voor kan zorgen omdat er geen melk en/of geen tijd is. Deze kinderen zal ik gaan opvangen en verzorgen totdat zij vast voedsel kunnen eten en met de familie mee kunnen eten. Daarnaast zal er een kerk op worden gezet, vanwaar we mensen kunnen bereiken in de omgeving. Ook zal er een praktijkschool worden opgezet om dat kinderen het een en ander te leren. Voor onderhoud en inkomsten zal er ook een plantage worden aangelegd

Zoals ik al eerder zei, sluit ik dit niet af met een punt. Wie weet wat God nog van plan is?

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oeganda, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.