Ik ben er klaar voor!

15 juli 2015 - Wenum-Wiesel, Nederland

Mijn laatste dagje in Nederland zit er alweer op! Wat een drukte in de afgelopen week! Afgelopen zondag ben ik uitgezegend in Menorah en maandag in het christelijk café. Het voelde zo goed dat er veel mensen achter mij staan en voor mij zullen bidden. Al het afscheid nemen deed me wel realiseren wat voor leven ik ondertussen in Nederland heb opgebouwd. Vroeger bracht ik vele avonden alleen door op de bank. In de afgelopen maanden was dat een uitzondering. Nu ik het leven heb wat ik graag wilde hebben, ga ik weg.. Dat voelt wel erg dubbel. Maar, ik kijk toch erg uit naar het moment dat ik mijn voet weer in Bukoba zet. Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn!

Ondertussen staan mijn koffers klaar in de gang en worden de laatste spullen nog opgehaald. Morgen vertrekken we om 6 uur van huis en zal mijn vliegtuig om 11.10 uur opstijgen. Ik kan bijna niet meer wachten! Nu eerst maar eens online in gaan checken!

Ik vind het onwijs leuk dat je me wilt volgen in het avontuur dat ik aan ga. Ik hoop van je te horen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bianka:
    Hoi
    ik zal je zeker gaan volgen ..sterkte met opstaan ...en eh niet verslapen hoor ...grt van bianka .Ps succes!
  2. Els:
    Onwijs leuk om je te volgen! Een hele goede nachtrust en fijne reis! Bless, Els
  3. Willem:
    15 juli 2015
    Jij bent er klaar voor en ik ben verdrietig......... maargoed jij volgt je hart en dat is goed dat weet ik.
  4. Brigitte:
    Leef je droom
  5. Mathilde:
    15 juli 2015
    Ik ga je zeker volgen! Heel veel succes, en Gods zegen
  6. Koos:
    SucZegen!
  7. Saskia Rouwenhorst:
    16 juli 2015
    Lieve Jody! Op naar een nieuwe opdracht! Voor de weeskinderen. Godszegen! Ik ben benieuwd naar de verhalen! Xx.
  8. Gerdien de Boer:
    16 juli 2015